dinsdag 27 augustus 2013

WU 90: JE VOORNAAM


Bij de weekuitdaging van Carmela mochten we patroontjes kiezen met de letters van onze voornaam / nickname.

Ik koos voor mijn werkelijke voornaam omdat ik ooit al eens de naam Aurora gebruikte om patroontjes te kiezen :D

M: Mr E
A: Arc Flower
G: Grassborder
D: D-Vine
A: Anti Dots

In feite koos ik Mumsy voor de letter M maar ontdekte bij het bladeren doorheen de patroontjes dat ik eerder Arc Flower had getekend.. dus even een ander M-patroontje gezocht :D

Ik heb deze uitdaging de eerste dag niet kunnen afwerken en dus een volgende dag opnieuw aan gewerkt.. en je ziet dat wel.. het fijne drukkere tangelwerk is van de eerste dag.. het tangelwerk met meer wit erin is van de tweede dag.. ik heb heel veel plezier gehad bij het tangelen van al deze patroontjes.. voor D-Vine was leuk om te doen..

Ik zie ook dat de scan beter de schaduw weergeeft dus ga ik van mijn vakantietangeltjes ook nog een scan maken ipv de foto's die ik nam.. :)

Dankjewel Carmela!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten