woensdag 7 augustus 2013

WU 88: DE ELEMENTEN (Adri)

Hallo allemaal,

Hier is dan week uitdaging 88 elementen.

Het staat vroeg op de club omdat ik morgen de hele dag moet werken en morgenavond andere bezigheden heb.

Ik zat lekker met mijn readertje in de tuin en keek eens om me heen. Het waaide een beetje, mooie wolkenpartijen komen voorbij en ik hoor mijn watervalletje.

Het idee was geboren. De vier elementen van de natuur.

Water, lucht, aarde en vuur.

De uitdaging is:

Kies één van de vier elementen en laat deze in je werkstukje tot uitdrukking komen. Met andere woorden,

aan je werkstukje moeten anderen kunnen zien welk element je hebt gekozen.

Je bent helemaal vrij in de keuze hoe je dit gaat doen.

Je kunt het bijvoorbeeld doen door een string (of is het nu koord?:D..) kiezen die het element uitbeeld of door patroontjes die het element uitbeelden of door gebruik van kleur.

Inspiratie kun je opdoen door te googlen op "zentangle nature"

Ik wens jullie veel tekenplezier

Adri

Je kan je linken naar je online-creatie via MrLinky! Dankjewel! :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten