vrijdag 23 augustus 2013

REGENBOOG-ZENDALA

Les 10a van de Jotangle-club.. is een mengsel van mandala en zentangle; dus echt wel een zendala, in de regenboogkleuren..vermits paars mijn lievelingskleur is kreeg paars de ruimste plaats.. in feite geen nieuwe patroontjes uitgeprobeerd.. gedeeltelijk bestaande en gedeeltelijk intuïtief tangelwerk.. buiten aan de tuintafel in het zonnetje had ik echt geen zin om online te gaan en patroontjes op te zoeken :D.. het eigenlijke tangelwerk deed ik met stabilo-stiften 0,4 mm.. vrij dik naar mijn normen want ik tangel gewoonlijk met een stiftje van 0,05 mm.. daarna ingekleurd (van gogh-kleurpotloden) volgens de kleurtechniek in de overeenkomstige kleuren..

Soms probeer ik even uit wat een negatiefje of grijswaarden als resultaat geeft en het negatiefje is wel leuk om te zien :D

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen