zaterdag 10 augustus 2013

MIJN WU 88: VIER ELEMENTEN 1. VUUR

Vanmorgen wat tot rust gekomen met tangelwerk aan onze weekuitdaging.. heel moe opgestaan.. dus ideale manier om wakker te worden haha.. ik zou een reeks van 4 willen maken voor deze uitdaging..

Ik koos voor de likkende vlammetjes van een vuur.. en verder intuïtief getangeld met al dan niet bestaande patroontjes.. jullie herkennen ongetwijfeld paradox, cadent, betweed, antidots, sanibelle, fescu,..

Als accent heb ik één kleurrijk vlammetje aangebracht.. met Koh-I-Noor.. mooie rijke kleuren.. wel zacht "kruimelend" potlood.. daar moet ik telkens weer aan wennen..

Ik twijfel, alweer, tussen al dan niet schaduw aan te brengen.. ook even getwijfeld aan mijn schaduwpuntjes van in den beginne van mijn tangelloopbaan.. maar neen.. ik laat het zo.. voorlopig :D

Het is een foto.. geen scan.. en dat is wel merkbaar.. om het grijzige papier weg te werken heb ik éénstapsfotocorrectie toegepast.. niet ideaal.. maar later scan ik alle foto's ook nog wel even in..

Bedankt voor deze uitdaging Adri! :D

-----


Ben er weer! Toch schaduw toegevoegd!

(Klik op afbeeldingen om te vergroten!)

1 opmerking:

  1. Hij is echt heel leuk geworden. Vooral dat kleuraccent vind ik mooi

    BeantwoordenVerwijderen