zondag 11 augustus 2013

MAANDUITDAGING AUGUSTUS: INSECTEN > Lieveheersbeestje

Tja ergens ging mijn tangeltje de mist in.. en ik heb geen zwartwit-versie.. maar niet getreurd.. klein maar dapper ben ik dussss... hier is mijn lieveheersbeestje :D

In feite wilde ik een contaminatie maken van een zentangle én een lieveheersbeestje.. dus een soort zentangle-beestje.. om te bewijzen dat dit toch ook (zen)tangelen is :D haha!

Ik begon dus braaf met mijn vier punten, vierkant.. alhoewel ik mijn vierkant even in tweeën splitste en open plooide.. zoals de vleugels van een LHB.. rondom tekende ik een kever.. (google draw bug)..

In plaats van de zeven stipjes tekende ik vierkantjes.. het moest hoekig blijven hé.. dan fijn getangeld.. betweed, paradox, sanibelle, cadent-variatie, squid.. je raadt het al.. niets nieuws.. maar lekker ontspannend..


Ipv eerst een foto te nemen vond ik het noodzakelijk de schilden toch een rode schijn te geven.. maar ja.. al snel was alles volgekleurd.. en dat was het dan.. volgende keer beter!!!!

Hier is hij nog even geconverteerd naar zwartwit-tinten.. Niet helemaal hetzelfde maar toch...


1 opmerking:

  1. Je maakt leuke dingen. Knap dat je het zo vol houdt, en dan ook steeds weer nieuwe dingen verzint als opdracht. Na de vakantie ga ik Eker proberenaf en toe een opdracht mee te doen.
    Liefs, Melanie

    BeantwoordenVerwijderen