donderdag 29 augustus 2013

DIVA CH 133: TIPPLE _ Love it or hate it

Deze uitdaging sprak me wel aan.. ik hou van bolletjes :).. maar ik hou minder van de vlakjes die je moet zwart kleuren tussen de tipple-bolletjes :(

Bolletjes gebruik ik om vlakjes op te vullen, in plaats van schaduw, iets te benadrukken, als kader,..

Ongetwijfeld moest dit een zendala worden.. met slechts één patroon.. maar alleen bolletjes.. neen wou geen zeepsopje tangelen :).. dus gekozen voor een letter.. eerst dacht ik aan de letter M.. maar ik heb mijn voornaam nooit mooi gevonden.. zoveel harde klanken erin.. dan maar de eerste letter van mijn nickname.. ja met de A valt ook veel meer te doen.. en dit werd het dus.. intussen ook wat kalmer geworden want was even aan het stressen.. zonder duidelijke reden.. maar dat is weer een ander verhaal.. :D

6 opmerkingen: