woensdag 3 juli 2013

WU83 GRAANCIRKELS

Wat mooi toch die graancirkels.. spreekt echt tot de verbeelding.. als vakantie-uitdaging op mijn art-tangle-club plaatste ik de uitdaging om zelf basisvormen (stringvormen) te ontwerpen vertrekkende van graancirkels (link). Toen ik hiermee bezig was ontstond er vanzelf een eigen patroontje.. ik doopte het "graancirkel" .. 
(kwestie van origineel te zijn wahahaha :D..)..


Mijn graancirkel-patroon (Aurora-Original-Copyright):
(klikken om te vergroten!)


En ook even verwerkt in een Zendala:


Natuurlijk wilde ik dan ook dit patroontje betrekken bij onze, alweer 83ste maanduitdaging!
Thema graancirkels! :D

Opgave:

1.
Zendala dus tangelen binnen een cirkel.
2.
Ontwerp zelf je basislijnen/-vormen / strings geïnspireerd door deze graancirkel: link.
Je mag wel kiezen of je banden (dubbele evenwijdige lijnen) of enkele lijnen trekt (in potlood).
3.
Eén verplicht patroon nl. mijn graancirkel-patroon of een variatie ervan. Je hoeft niet echt te beginnen met stippen of bolletjes.. "gewoon evenwijdige lijnen trekken in twee verschillende richtingen zodanig dat er ruiten worden gevormd" is makkelijker :D
4.
Eventueel zelf een patroon ontwerpen vertrekkende van een graancirkel (hier ben je vrij in).
5.
De andere patroontjes mag je kiezen.. het zou wel leuk zijn hier ook iets graanachtigs aan toe te voegen.. een tarwehalm of zo.. :D vb. link of link of link of link
6.
Schaduw toevoegen.
7.
Ik ben de vrije tangelaarsters/tekenaarsters onder jullie niet vergeten.. :
wat denk je van een graanveld met wat veldbloempjes ertussen? :D
Voor ideetjes: link en link en link!

Veel plezier!

Hieronder kan je linken naar je online-creatie! Dankjewel! :D





Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen