dinsdag 4 juni 2013

WU 79 : 5 NIEUWE PATROONTJES OEFENEN

(Morgen even geen tijd... daarom plaats ik de weekuitdaging nu al!)

Uit de mailing van tanglepatterns.com heb ik de laatste string en nieuwste patroontjes voor jullie geselecteerd.

-Patroontjes:
CHECKERED ZAG (link), JAPAN DIAMOND (link), KANDY RIBNZ (link), 8's (link), LOOPY (link).

-String 55: link

-Kies zelf of je binnen een vierkant of cirkel of zonder vooraf bepaald werkvlak werkt.

-De bedoeling is om alle nieuwe patroontjes te gebruiken.

-Hoe je de overgebleven werkvlakjes opvult bepaal je zelf!

-Breng potlood of kleurpotloodschaduw aan!

Veulll plezier!!!


2 opmerkingen:

  1. sorry!!!
    Ergens zit een fout. Mijn blog wordt niet herkend. dus staat mijn naam er tweemaal in zonder dat de link werkt.
    Ik ben op zoek

    groetjes Adri

    BeantwoordenVerwijderen