woensdag 12 juni 2013

Mijn WU 80: BLOEMENSPIRAAL

Hier is stap 1.. twijfel nog hoe nu verder te gaan.. heb nogal veel bollekes getangeld in het centraal deel en nu zou er nog een achtergrondpatroontje moeten bijkomen.. even dit al vastleggen want straks is dit tussenstapje weggetangeld hé! :D

En ja.. stap 2.. ik wist niet wat doen wat de achtergrond betreft.. 

Je kan een heel mooie achtergrond krijgen door gewoon een patroon heel groot te tangelen.. dat schept ook rust.. maar bij mijn spiraal had ik al zoveel bolletjes getangeld dat dit geen optie bleek te zijn.. 

Daarom koos ik voor een gekleurde achtergrond en het patroon Baton.. 

Wat nu wat de schaduw betreft?.. grijze schaduw leek niet echt op zijn plaats.. dus ik nam een kleurpotlood in dezelfde kleur als de achtergrond.. een soort appelblauwzeegroen.. en dit is het resultaat..

De (bloem)blaadjes schreeuwen om kleur.. maar ik stop.. :D




Geen opmerkingen:

Een reactie posten