vrijdag 7 juni 2013

MANDALA: KLEURENBAL 1

Gisteren het tuinhuisje opgeruimd.. tussendoor even ontspannen met kleurpotlood en papier.. en zo is mijn kleurenbal 1 ontstaan..

Hij was bijna klaar toen ik tot de vaststelling kwam dat hij wel erg traditioneel was.. begonnen met mijn lievelingskleur paars en dan blauw.. groen.. geel.. oranje.. rood.. ja je raadt het al hé.. de omgekeerde volgorde van roggbiv.. heb toen heel eigenwijs na het rood weer paars genomen..

Zelf vind ik het paarsblauwgroene deel het mooist.. nu ja.. ik val wel in de koude kleuren en ben zeker geen fan van geel en oranje.. :D.. in werkelijkheid zijn de kleuren intenser...

Ik heb "gewerkt" op een A5je (na klikken zie he het werkelijke formaat).. en met kleurpotloden Bruynzeel Sakura Aquarel.. waarschijnlijk wel niet de ideale kleurpotloden voor een kleurenbal?.. Derwent zou beter zijn maar de meeste Derwentjes liggen aan zee.. pompompom..

Na afwerking de mandala een kwart gedraaid.. in feite mag dat niet in de mandalawereld geloof ik? :D

Geen opmerkingen:

Een reactie posten