zondag 9 juni 2013

EFIE's MAANDUITDAGING JUNI: BOEKENLEGGER: THEMA 1: ZONNESCHIJN

Voor de maanduitdaging van Juni hebben we op mijn art-tangle-clubje (link) het tangelen van boekenleggers. Per week een ander thema. Het thema voor deze week was "zonneschijn".

Ik verdeelde een A5je in vier delen.. één vakje voor elke week van juni.. als alle boekenleggers klaar zijn toon ik ook heel de reeks :D

Natuurlijk koos ik voor een zonnetje. Bij de zon dacht ik onmiddellijk aan bloemetjes.
Jullie herkennen wel  Kuke , nZeppel, Sanibelle en Flux.
Verder gebruikte ik ook Betweed en Paradox..
Voor de rest intuïtief getangeld.

Ik had zin in kleuren.. de zon, de lente, de bloemen, .. ja kleuren.. ik heb echter niet gekozen voor de traditionele zonnekleuren, gaande van geel naar oranje tot zelfs rood.. neen.. heel eigenwijs de kleuren die nooit met de zon worden geassocieerd.. paars, blauw, groen :D

Hier kunnen jullie linken naar jullie boekenleggers!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten