dinsdag 7 mei 2013

WU75: ZENDALAATJES

Morgen ben ik een dagje weg daarom plaats ik vandaag al de maanduitdaging!

Neem een A5je of A6je.

Teken met een passer enkele cirkels die mekaar gedeeltelijk overlappen.

In elk vlak teken je één enkel patroontje. Laat het patroontje mee uitdijen met de randen van je cirkel..
bv groot in het centraal deel en kleiner naar de randen toe.. als je een patroontje met een raster hebt zou het raster dus (bijna) alleen uit gebogen lijnen mogen bestaan!

Mogelijke leuke patroontjes om te "vervormen": (link)
1. Archer,
2. Beelight, Betweed, Buttercup,
3. Cadent, Chard, Cockles N Mussels, Cracked, Cubine,
4. DL Sunray,
5. Facets, Florez en Footlites

De maand mei staat voor vijf.. dus kies zeker vijf patroontjes uit deze rij.. en probeer zeker vijf patroontjes te kiezen met een verschillende beginletter.. zelf op zoek gaan naar patroontjes of ontwerpen mag ook!

Veel plezier! :D

Heb je je creatie ergens online staan, vergeet je dan niet te linken? Dankjewel! :D

1 opmerking:

  1. Hoi Magda, ik wilde je even laten weten dat ik een link naar jou blog op mijn blog heb geplaatst. Ik hoop dat je dat goed vindt.
    Liefs, Melanie

    BeantwoordenVerwijderen