zondag 26 mei 2013

MIJN WU 77: PAPIEREN SPELLETJE

Tja niet echt iets geworden maar ik werk alles af en ik toon alles.. haha.. ik kwam uiteindelijk uit bij de letter "n".. een heel strakke string met diagonale lijnen.. dus ik koos voor een vierkantig tekenvlak.. dat op zich is al iets minder uitdagend voor mij.. ik hou immers van tangelen binnen een cirkel (zendala)..

Ok.. de letter "n".. en patroontjes met de letters W, O en G.. + één vrij patroontje.. nu ja.. de letters boden me niet echt erg veel keuze.. maar niet getreurd.. gewoon begonnen.. pompompom..

W: W2, Waft (weliswaar een variatie erop)
O: ornamato, ojo, organza
G: golven (patroontje van een Nl dame!), girlande

De hoeken linksboven en rechtsonder zijn wel ok.. maar het midden niet.. had ik strakker gewild.. maar niet getreurd.. gewoon negeren.. nog wat geoefend met schaduw.. wat rode accenten omdat de lieveheersbeestjes de boel even kwamen opvrolijken.. én een somber zonnetje omwille van het herfstweer in de maand mei.. en klaar.. heb me toch even ontspannen en daar gaat het uiteindelijk om hé!.. ik ga zeker nog één van deze uitdagingen maken.. want het zijn toch allemaal totaal verschillende opdrachten hé! :D


Maar eerst WU 76.. want ik zat nog altijd te broeien welk mijn lievelingspatroontje nu in feite wel is.. 't zijn er zovéééééélllll..  uiteindelijk zijn het de bolletjes die ik graag tangel.. zonder echt een patroontje te volgen.. heb nu een idee!.. wordt vervolgd! :D
----------------------------------------------------------------------------------------

Opmerking!

Wraaaakkkkkkkkkkk!!!! Haha jullie lazen hierboven al dat ik vond dat er geen evenwicht was in mijn tangeltje.. wel ik begon de bolletjes rondom de girlande met mekaar te verbinden en tangelde daarin een soort paradox.. dat mocht want ik mocht ook één vrij patroontje nemen maar ben toch gebleven bij de opgegeven letters omdat ik hier en daar wat variaties toevoegde.. dus nu toch gekozen voor paradoxjes én mijn geliefde bolletjes.. wat een gefriemel! :D

Geen opmerkingen:

Een reactie posten