zaterdag 11 mei 2013

MIJN WU 75: MONO-ZENDALAATJES


(Klik op de afbeelding om te vergroten)

Hier mijn uitdaging van deze week.. de maand mei.. getal 5.. ik koos voor 5 grote en 5 kleinere zendalaatjes..

Patroontjes:
5 uit de lijst
5 met een verschillende beginletter waarvan één verzonnen (zoek zelf maar uit hetwelk haha)

Betweed, Buttercup,
Cadent, Cracked, Chard, Cockles N'Mussels,
Daggerly, Dl Sunray,
Footlites,
Paratweed

Ergens dacht ik aan sterren en planeten geloof ik.. en aan de zonsverduistering die ik gisteren op TV zag.. tekende/tangelde er ook een negatiefje van :D

Mijn mon-zendalaatjes waren klaar.. en de drang naar bolletjes werd groter en groter.. dus ik ving mijn zendalaatjes in een bolletjesnet..

Als schaduw gebruikte ik een bruin (Derwent-kleurpotlood, geen blender).

Zo.. mijn zaterdag was snel voorbij.. :D

2 opmerkingen:

  1. Mooi geworden met al die verschillende patroontjes en de 2 verschillende uitvoeringen van Betweed.ook mooi met dat bruine potlood, xxx

    BeantwoordenVerwijderen