maandag 6 mei 2013

MIJN MAANDUITDAGING MEI: STEAMPUNK

Nieuw op ons clubje zijn de maanduitdagingen georganiseerd door Efie... :D

Ze koos als thema Steampunk (link naar de uitdaging).. lang geleden plaatste ik daar ook al eens een weekuitdaging over.. en plaatste toen de patroontjes van moLossus (link) in de kijker..ik ben nog bezig met alle oude maanduitdagingen op mijn blog te plaatsen en zal nu voorrang geven aan deze.. maaarrrrr.. met de link naar de patroontjes en creaties van moLossus heb ik in feite al alles gezegd.. :D

Ik koos voor een A5je.. en om het helemaal vol te tangelen.. het is immers een maanduitdaging haha.. ik dacht aan klokken en radertjes.. dus het was heel logisch dat ik voor een heleboel cirkels koos! :D

Patroontjes:
Ik begon met de patroontjes die Efie voorstelde.. en toen ging ik wat surfen.. heel veel patroontjes worden steampunkerig als je maar voldoende zwart gebruikt.. :D (is mijn bescheiden mening haha).. en dan zeker nog een klok en een radertje erbij en klaar! :D.. een zonnetje kan ook en/of een oog.. :D
Welke patroontjes heb ik dus gebruikt?
Galatea, Junction, Arckles, BB, Cack, Cirquital, Fengle, Wartz, nZeppel,
en van moLossus: Klok one, klok 2, Geer One, Geer 4, Rollersteps
verder nog wat gewijzigde of zelf ontworpen patroontjes die zomaar in me opkwamen..

Het was voor mij vooral leuk om een heleboel patroontjes uit te proberen die ik nog niet kende.. ook wat meer inzwarten dan gewoonlijk én potloodschaduw waardoor alles een steampunk-look krijgt :D

Ik ga zeker en vast nog een steampunk-tangeltje maken maar dan gewoon op tegel-formaat en met slechts enkele patroontjes.. ben zelf al benieuwd naar het resultaat ervan..  :D

Was leuk om te doen Efie! Dankjewel! :D

Zoals gewoonlijk kunnen jullie via Mr Linky linken naar jullie online-creatie.. we komen dan zeker kijken! :D


Geen opmerkingen:

Een reactie posten