zaterdag 4 mei 2013

MIJN BEWE 18: INTUITIEF TANGELTJE VAN RECHTE LIJNTJES EN HOEKJES

Hier mijn bewe18... gezwoegd heb ik.. want ik hou heel veel van bolletjes en rondingen.. en nu moesten het rechte lijntjes en hoekjes zijn.. allemaal onbekende patroontjes genomen uitz. Hollibaugh..

Patroontjes:
Afterglo
Box Spirals
Cracked,
Diagonals,
Florez (was moeilijk om rondingen te vermijden bij de bloempjes 8-|.. maar ben hoekig gebleven.. was wel even opletten want een stompe hoek lijkt rond.. 8-) .. )
Hollibaugh,
Rosewood

Eén wit vlak gehouden > later groen gekleurd (kleuroefening.. met lekker ronde wolkjes hihi)

Ipv potlood dus groen genomen.. en het groene kleurpotlood (derwent) gedeeltelijk gebruikt als derde kleur en gedeeltelijk om schaduw aan te brengen..

Even met PSP er een zwart/wit/grijs-tangeltje van gemaakt! :D

2 opmerkingen:

  1. Dat heb je mooi gedaan. Ook ik heb me weer gewaagd aan wat tangle werk. Heb nu wel enorme pijn, maar dat was het waard ;)
    Als je wilt zien wat ik heb gemaakt neem dan een kijkje op mijn blog.
    Liefs, Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Eerste werk morgen Melanie! Wij hebben tegenwoordig ook maanduitdagingen.. misschien iets voor jou? :D

    BeantwoordenVerwijderen