woensdag 15 mei 2013

DIVA CH 118 PATROON KUKE

C.

B.

A.
Voor de uitdaging van deze week (link) moesten we het patroontje KUKE gebruiken.
Ik koos voor een Mono-Zendala... (Monodala?)

A.
Ik begon met één cirkel en daarin vijf kleinere (alweer gedacht aan getal 5 voor de maand mei?).. terwijl ik het patroontje in de kleintjes aan het tangelen was.. zwierf mijn blik zo nu en dan naar de ruimten daartussen.. wat zou ik doen.. vele kleine bolletjes mét patroon?.. maar uiteindelijk koos ik ervoor om mijn  grote bol :D ook te vullen met Kuke.. weliswaar ruimte uitsparend voor de vijf kleinere bolletjes..

Mooi dat maagdelijk zwartwit.. zou ik het zo laten?

B.
Zou ik op de achtergrond wat accenten aanleggen in één kleur en op de voorgrond (vijf kleine bolletjes) in een andere kleur? bv blauw en groen?

Neen de 5 bollen springen vast wat meer naar voren als ik ze omring door schaduw.. ?

Ook schaduw rondom de zendala zelf..?

C.
Uiteindelijk het grijs van mijn potlood ook gebruikt als derde kleur..
ergens toch een beetje spijt van het pure zwartwit dat verdween..


12 opmerkingen:

  1. I love your monotangle zendalas. Lovely!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a great idea! these are wonderful!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik had het al op de ATC gezegd, prachtig, geweldig mooi deze, leuk idee om het zo te doen. Echt te gek en mooier met schaduw vind ik! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik geef ook de voorkeur aan degene met schaduw. Mooi gedaan Magda.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zoek de verschillen..... Mooi geworden hoor, petje af :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Great job. Like the contrast and the tricolor. Like the use of the tangle to provide the background for the smaller circles.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Neat idea - Love the overlay mono tangle!

    BeantwoordenVerwijderen