donderdag 30 mei 2013

CH 120 I AM THE DIVA BALES MONOTANGLE

Als ik al die rondingen zie dan moest het bij mij wel een zendala worden.. :D

Ik moet bekennen dat ik er de passer bijgenomen heb haha.. maar ja dat kan ook ontspannend werken!..

Het is een bloem-zendala geworden.. ik zie overal bloemen tegenwoordig!:D

Een A5je.. stiftje 0,1 mm.. voor de schaduw en het inkleuren heb ik nog eens mijn spectrum noir stiften gebruikt.. na de (kleur)potloden van de laatste tijd schrok ik wel even van hoe dik ze waren/zijn.. en het grijs (schaduw) had ik wat lichter gewild.. maar niet getreurd.. heb me tussen het oprommelen door toch even fijn kunnen ontspannen! :D

6 opmerkingen:

  1. Love the border and the bales is so happily placed in every line of the zendala!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Great zenddala. Love the huge bales variation in the center.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. So pretty! Especially like the pink flower centre made of flowers :)

    BeantwoordenVerwijderen