donderdag 16 mei 2013

MIJN BEWE19: BOOGJES EN BOLLETJES

Ja.. haha.. wat moeilijk geen hoekjes.. ik ontdekte al snel als ik bij mijn basislijn (string) toeliet dat er snijpunten waren dat er automatisch al enkele hoeken ontstonden.. maar niet getreurd.. dat zou ik wel goedmaken met ronde patroontjes :D

Patroontjes:
Kuke, Arc Flowe, Cayke, Crescent Moon, Croon, Diva Dance, Fescu, Hearty en Inapod.. link

En ja ook bij het tangelen van deze patroontjes ontstonden er hoekjes :D.. hier en daar wat afgerond zoals bij de hartjes of verdoezeld met wat bolletjes.. natuurlijk mijn geliefde bolletjes overal laten opduiken.. ronder kan niet hé! :D

Ik wilde in feite min. één wit en één zwart vlak.. maar het is anders uitgedraaid omdat ik heel gezwind met Fescu heb getangeld.. waahhhhhhh :D

En ja deze keer geen schaduw.. het voelde niet echt goed aan!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen