zaterdag 18 mei 2013

MIJN BEWE 20: ZENSPIRATIONS

Hier alvast een voorsmaakje van mijn tangeltje.. ik ga nog schaduw toevoegen.. en hier en daar nog een extra accentje aanleggen.. :D

Lievelingspatroontjes? Ik had plaats tekort! Miseriemiseriemiserie! :D

Vanaf de linkerbenedenhoek en in de richting van de wijzers van het uurwerk:

Cracked Paradox, Butercup,
Arc Flower, Fescu + Zinger, nZeppel,
Mijn protesthoekje met patroontjes die "strijden" om ook mee in de kijker te staan:D: Kuke+Keenees+MSST+Puf,
Flux, Seamless, Betweed,
Cadent, Tipple, Sanibelle..
en zoveel meer :D

Centraal ook even gepooterd en nog wat patroontjes in de kijker gezet:
Chard (kader bovenaan), Cresent Moon (kader links) en Onomato (kader rechts).
En zeker niet te vergeten INTUÏTIEF TANGELWERK!!!!! :D

Mijn tangeltje met schaduw is nog op komst!!!!! :D
Enne.. Nog wat aan het landschapje doen! :D :D :D

Geen opmerkingen:

Een reactie posten