zaterdag 4 mei 2013

MIJN ANTI-WE 18: INTUITIEF TANGELTJE VAN ÉÉN KRONKELENDE BASISLIJN OPGEVULD MET BOLLETJES

WRRAAAAAAAKKKKKKKKK!!!!!! JEEEEEEEHHHHHHHHHHHHHH!!!!!

Ik voelde me zo ongelukkig zonder mijn bolletjes om lege plekjes op te vullen.. bovendien had ik ook een dikkere röthringpen gebruikt van 0,1mm .. en wilden mijn lijntjes niet altijd mee bij de vorige opdracht... dusssssss... waaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

Dus:
geen zentangle
geen basislijnen in potlood
geen röthringpen van 0,1mm
geen schaduw
geen hoekjes
geen rechte lijntjes

Ik nam een CDtje.. twee cirkels voor mijn zendala met zwart stiftje van 0,05mm.. en centraal alvast een bolletje hahaha :D

Dan begonnen aan de kant met één lange kronkelende lijn.. tja jullie weten echt niet waar die eindigde.. ikke wel :D

Daarna bolletjes bij de vleet.. dartelende, vrolijke bolletjes van groot naar klein en van klein naar groot..

En géén potloodschaduw of kleurpotlood.. maagdelijk zwart/wit :D.. Klaar!

:D! Mijn wraak is zoet..


Geen opmerkingen:

Een reactie posten