zondag 21 april 2013

WU 72: MONO-TANGLE MET KLEUR EN SCHADUW


Deze week gaan we oefenen met kleur en schaduw met het patroontje DOT GRID (link)

1. Oefen deze zes patroontjes in je kladschriftje en besteed hierbij extra aandacht aan schaduw- en kleurgebruik.

2. Eventueel mag je zelf nog een eigen gewijzigde versie van dit patroontje verzinnen.

3. Kies je favoriete versie van dit patroontje en maak er een mono-zentangle van!

Veel plezier!



------


Dit is mijn (zeer bescheiden) gewijzigde versie van het patroontje (deel 2 dus):



Tijdens het tangelen vond ik even mijn draai niet.. het was niet mijn dag voor raster-patroontjes geloof ik.. uiteindelijk hield ik het klein en eenvoudig.. en dan inkleuren met Derwentkleurpotloden: blauw, groen en rose..
Geen zonnetje te zien hier.. maar hier en daar zijn bodembedekkers aan het bloeien.. dus ik dacht bloemploempoem.. wat meeldraden.. wat stuifmeel... nog wat extra bolletjes.. klaar..  :D


-------

Ik heb MrLinky aangekocht voor een jaar. Dus nogmaals een poging om naar jullie online-creaties te linken! Dankjewel! We komen dan zeker kijken! :D

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen