donderdag 11 april 2013

WU 71: MIJN DRIEHOEKEN

(klik op de afbeelding om te vergroten)

In feite ben ik ontroostbaar sniksnif.. ik wilde een heel luchtige zendala maken met de helft van de driehoekjes blanco..  gisteren was het nog zo maar ik stond op en begin te tangelen.. alle driehoekjes volllll waaahhhhhh.. om toch nog enigszins een wat luchtiger resultaat te krijgen heb ik hier en daar wat ingekleurd.. waar er geen kleur is heb ik schaduwen aangebracht om zo wat diepte te krijgen..

De bedoeling was om te smaken wat de driehoeksvorm met de patroontjes doet.. dit is in zekere mate wel gelukt met Cadent, Cubine, Betweed, Shard, Paradox, Inapod, nZeppel.. de bolletjes (nu rood gekleurd) gingen de mist in want ik wilde ze van klein naar groot maar kreeg de ruimte niet goed opgevuld..

Omdat het geheel zo druk werd heb ik voor de achtergrond (in de cirkelsegmenten) gekozen voor bloemetjes (ben even de naam ervan kwijt) en wat luchtige stippelcirkeltjes erin.. ik dacht aan zuurstofgas dat vrijkomt bij de fotosynthese..

De Diva plaatste maandag ook een uitdaging met een ster-template (link). Dus heb ik dit tangeltje ingeleverd. Twee vliegen in één klap! :D

9 opmerkingen:

  1. This looks like a beautiful piece on a quilt. Well done!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. So completely beautiful, and I love the colour!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Very pretty, the colour works so well.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Love your tile and especially the use of color. Really pretty!

    Jacque Solomon
    www.tanglebright.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. pretty and delicate - nice touch of lovely color.

    BeantwoordenVerwijderen