vrijdag 12 april 2013

WU 71: MIJN DRIEHOEKEN (Tweede poging)

Hier mijn tweede poging.. centraal heb ik alleen Cadent en variaties erop gebruikt.. en in de tweede cirkel Paradox, Betweed en Cubine.. in de cirkelsegmenten aan de buitenkant wilde ik Betweed gebruiken.. maar was bang dat het te druk zou worden en nam daarom een andere kleur.. misschien was het beter een iets lichtere kleur geweest maar ik viel alweer voor mijn geliefde paars.. om de ster toch meer naar voor te doen komen zware potloodschaduw aangebracht.. en deze keer natuurlijk wel mijn witte vlakken blanco gelaten :D

De Diva plaatste maandag ook een uitdaging met een ster-template (link). Dus heb ik dit tangeltje ingeleverd. Twee vliegen in één klap! :D

6 opmerkingen:

  1. Wow! Your shading has given this a beautiful depth.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ik erg mooi vind aan deze tekening is de afwisseling van de niet getanglede vlakken die alleen een beetje schaduw hebben waardoor het kussentjes lijken die er boven op liggen. En Betweed vind ik een prachtige tangle, en je hebt deze heel mooi uitgevoerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Cool - the different fills give it an off-set feeling that just keeps my eyes wandering around your star - I like this one a lot.

    BeantwoordenVerwijderen