zondag 7 april 2013

MIJN WU 70: BORDER-KUNST

(klik op de afbeelding om te vergroten)
Dit is mijn creatie voor WU 70.

Ik heb getangeld met mijn röthringpen van 0,1 mm dus wat dikker dan ik gewend ben.. maar ik hou wel van de afwisseling tussen deze pennen en viltstiftjes die toch altijd wat minder vlot over het papier glijden...

Ik vond alle patroontjes in het boek "Art of Zentangle" van M.Bremner&Co. Dus ook de bloempjes linksonder en de vlakvullingen.. ik maakte ook gebruik van enkele tips om het tangelwerk wat meer karakter te geven: een vergrootglas boven het dambord, de hoekjes tussen bladeren verbinden door boogjes en de vlakjes eronder zwart kleuren, een glinstering in bolletjes door gewoon een stukje van de cirkels wit te laten, een omtreklijntje rondom het patroon trekken, kleine bolletjes rondom een patroon en tenslotte schaduw..  maar ipv potloodschaduw gebruikte ik wel zwarte stippeltjes.. omdat ik even geen zin had in potlood :D

Voor de opgave klik hier!

2 opmerkingen:

  1. Heel mooi Magda, het is te zien dat je inmiddels een pro bent in het tanglen.
    Liefs, Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. niet dat ik ooit jouw niveau bereik! :D

    BeantwoordenVerwijderen