dinsdag 9 april 2013

PENWERK 1: UITDAGING LIA

(klik op de afbeelding om te vergroten)
Op de Jotangle-club mogen leden ook uitdagingen plaatsen.. (link)

Lia plaatste een leuke uitdaging met als basislijnen "string 23" van tanglepatterns.com (link)..


De verplichte patroontjes:
Cadent (links, gebruikte ik tweemaal want ook een lievelingspatroon van me omdat het rust creëert..ook  leuk als achtergrond... , éénmaal een variatie getangeld met mijn geliefde bolletjes)
Lucky (linksonder, zijn klavertjes4, ik gebruikte wel een variatie met boogjes en bolletjes)
nZeppel (in de ruit, één van mijn lievelingspatronen dus dat viel mee.. :D..)
CO2 (midden bovenaan, deze pluisjes laat ik altijd graag ontsnappen uit mijn tangeltje :D..)
Paushalöv (rechts van de ruit)
Aftterglo (links van de ruit, ik heb wel wat vlakjes gezwart om meer rust/evenwicht te creëren in deze tangel)
+
2 lievelingspatroontjes:
Betweed (tussen Cadent en CO2 bovenaan)
Windmolentjes (een nieuw patroon dat ik tijdens het tangelen van deze uitdaging heb uitgevonden.. eigen patroontjes zijn altijd lievelingspatroontjes.. :D..)

Eén van deze patroontjes mocht je tweemaal gebruiken.. dat deed ik dus voor Cadent..

Er bleven dan twee vlakjes ongebruikt.. ik liet het ene wit en het andere "kleurde" ik zwart.. het witte liet ik open rechtsboven.. CO2 liet ik ook ontsnappen uit mijn tangeltje..

Op het einde ook wat schaduwen aangebracht.. mijn potlood ook gedeeltelijk als derde "kleur" gebruikt.. ik merk wel, omdat ik nu mijn dig.cam gebruik, dat een doezelaar het papier ietentwat doet blinken wat bij het gebruik van wattenstaafjes niet het geval is..

Ik zie nu zowaar een gebergte ontstaan.. een plooiing van de aardkorst?  :D

Dankjewel Lia voor deze leuke uitdaging! :D

Geen opmerkingen:

Een reactie posten