maandag 8 april 2013

MANDALA LEMNISCAAT


Het thema van februari 2013 van de mandalaclub van Nora en Ineke (link) had ik wat voor me uit geschoven.. uiteindelijk had ik er vandaag toch even zin in!

Ik werk voorlopig nog op mijn geliefde A5-jes die ik ook meestal gebruik bij het tangelen.. als ik wat meer ervaring heb opgedaan begin ik vast wel aan een groter formaat.. :D ..
Verder "Van Gogh"-kleurpotloden en micronstiftjes 0,1 mm..

Weer ter inspiratie (en om in de juiste stemming te komen) het mandala-basisboek van Joke Broekhans-Geers en Greetje Molenaar gebruikt..

Ik heb met passer, potlood en lat wat cirkels en puntjes geplaatst en dan met de vrije hand wat 8-en getekend.. automatisch naar blauw en groen gegrepen want dat voelde goed aan :D.. wel even vergeleken met de "tint" van de micronstiftjes..

Achteraf bezien zou ik geen gebruik meer maken van die stiftjes maar ook de kleine 8tjes met scherpe kleurpotloden tekenen.. nu ja.. de achtergrond is wat feller nu en dat kan ook! :D

Bedankt Nora en Tineke voor de leuke uitdaging.. ! Wat 2013 betreft ben ik bijgebeend :D

Geen opmerkingen:

Een reactie posten