donderdag 11 april 2013

GOLFMANDALA

Vandaag (mbv van het boekje "Beginnen met mandala tekenen en ontwerpen" van Greetje Molenaar) heb ik mijn eerste GolfMandala getekend.. dit is wel echt mijn ding omdat ik dan heel intuïtief mag werken! :D

Ik begon met mijn geliefde paars.. golfbewegingen vanuit het middelpunt.. als contrastkleur moet ik in feite dan geel nemen.. maar ook al zou volgens de nummerologische mandala geel mijn kleur moeten zijn (als ik het tenminste allemaal goed begrepen heb.. ).. ik heb niets met geel.. en gebruik gewoonlijk groen of oranje samen met mijn paars.. ipv grasgroen heb ik deze keer een andere tint genomen.. daarna oranje en toen wist ik het niet meer.. mijn hand bleef boven de blauwe tinten zweven.. dan boven zo'n roodpaars.. maar mijn blik viel toen op de gele kleurpotloden.. een geel kleurpotlood dat ietwat naar oranje leek te neigen.. en ja.. maar ik zag geel echter niet onm golfbewegingen vanuit het middelpunt maken en begon vlakjes op te vullen waarbij ik min of meer de bewegingen van de reeds bestaande golven volgde.. en ja daar was mijn geliefde zon.. ik hou van de zon.. zou dat mijn band met geel zijn? :D

2 opmerkingen:

  1. Heel mooi Magda, heel mooi gekleurd ook. Volgens mij krijg je er straks een nieuwe verslaving bij.
    Liefs, Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dankjewel! ben al verslaafd denk ik :D

    BeantwoordenVerwijderen