zondag 7 april 2013

MIJN BEWE 14: INOEFENING NIEUWE PATROONTJES HELENA

(Klik op de afbeelding om te vergroten)
En hier dan mijn uitdaging.. ik had er oorspronkelijk geen goed gevoel bij maar het totaalbeeld heeft toch wel iets :D

Patronen van Helena:
- INTWINE (het spookje in 't midden)
- BOTIE (rechts van het spookje)
- PIZA (scheve toren links van het spookje)
- HYPNOSE (de cirkeltjes linksonder de toren van Pisa)

Tot slot ook twee van mijn lievelingspatroontjes:
- BETWEED (links boven)
- PARADOX (onderaan)

Ik heb getangeld met een Röthringpen van 0,1mm en ook potloodschaduw aangebracht.

Link naar de opgave: link.



2 opmerkingen:

  1. Heel mooi weer. Vooral dat hele witte patroon ziet er mooi uit.
    Liefs, Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja net een "fladderend" spookje hé? :D

    BeantwoordenVerwijderen