donderdag 21 maart 2013

MIJN WU68: BLOEI IN MAART (3)


(Klik op de afbeelding om te vergroten)

Mijn uitdaging is klaar! (opgave zie link).

Uiteindelijk heb ik ervoor gekozen om in zwart/wit en potloodschaduw te werken.. als het echt warmer wordt dan gebruik ik wel wat meer kleurtjes.. in mei (5) bijvoorbeeld :D..

Patroontjes:
Zaadhoren, Betweed, Flux, Cadent (variatie),..
er ontglippen me even enkele namen.. :D

En natuurlijk drie lieveheersbeestjes die ik, heel eigenwijzeïg, rood heb gekleurd..

1 opmerking:

  1. Hi there i am kavin, its my first occasion to commenting anyplace, when
    i read this paragraph i thought i could also create comment due
    to this good piece of writing.

    Feel free to visit my web-site :: http://torontowineeducation.com/

    BeantwoordenVerwijderen