zaterdag 30 maart 2013

MIJN WU 69: HALVE MAAN (pré-ontwerp :D..)

Tja in feite is het een kladje geworden.. geen idee of ik met de Paasdagen nog de tijd ga vinden om een envelop te tangelen maar ik ga het toch proberen.. daarom alvast dit tangeltje.. 
Afmetingen: ongeveer 7 cm op 7 cm.

Patroontjes:

Boven links: Z-trik.. een nieuw patroontje voor mij.. en het verplicht patroontje voor deze uitdaging.. heel leuk om te doen maar hier en daar wel de mist in gegaan :D.. doet een beetje aan paradox denken.. als je dit voor het eerst maakt kan je best met rechte lijnen werken en niet met gebogen zoals hier :P

Boven rechts: Weben.. ook een nieuw patroontje voor mij.. aiaiaiaiai de zwarte vierkantjes en de witruimtes rondom moesten even groot zijn.. vermits ik nog nooit een tangeltje heb verscheurd ben ik dapper verder gegaan en heb er reuze-vierkanten en lijnen van gemaakt.. wel een leuk patroontje om opnieuw te gebruiken maar dan klein en fijn haha

Onder links: Sanibelle.. nog altijd één van mijn lievelingspatroontjes.. alhoewel ik twijfelde tussen paradox en een patroontje met mijn geliefde bollekes :D

Onder rechts: Shard herontdekte ik bij een mooie creatie van Anja L... en dat heb ik bij deze dus nog even verder ingeoefend..

Het stappenplan voor deze patroontjes vind je hier: link.

Het tangeltje was klaar en toen dacht ik oei.. ik moest ook een eigen ontwerp gebruiken.. dat zal dan wel voor volgende keer zijn haha.. op mijn halve-maan-envelop :D

Ben er weer.. was nog een streepje vergeten bij het patroon Shard.. maar ik laat het ander tangeltje ook staan bovenaan.. want wat een verschil.. moet je die twee Shardjes eens vergelijken.. geweldig wat één extra streepje doet!..Geweldiggg!!!!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten