dinsdag 12 maart 2013

TANGLE-PATTERN: VAN POLY-S NAAR CADOX-VARIATIE

Ik heb vannacht gedroomd dat ik dit aan het tangelen was:

En zo is het nieuw patroontje "POLY-S" ontstaan.. een variatie op Cadent dus..

------
En er ontstond een idee voor een "string" oftwel basislijnen voor een tangeltje..
ik ga die "string" indienen bij tanglepatterns.com...
benieuwd of hij geplaatst wordt!


We zijn een dagje later.. vervolg van de soap:

Deze reactie kreeg ik van linda Farmer:

Thanks so much for sending me your “dream string”, I appreciate your time and effort. Unfortunately this is the same as a design Margaret Bremner has published on her blog as a Cadent variation, so I won’t be able to use it. However please don’t let this stop you from sending me more! I’m always looking for new strings.
Cheers and happy tangling,
Linda>>>

En ja gevonden!
Poly-S wordt dus omgedoopt naar Cadox-variatie!

Het eindresultaat is wel niet hetzelfde..
zij benadrukt door "in-zwarten" de bolletjes
en ik benadruk dmv schaduw een soort vierkant waarin ik een bloemknop zag..

Ook al bestaat het patroontje al.. toch blijft het een boeiende ervaring :D

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen