zaterdag 2 maart 2013

Mijn WE9: PARADOX-ZENDALA. Thema LENTE


(klik op de afbeelding om te vergroten)
Mijn BEWE 9 is klaar! Creatie voor de 9de beginnersweekuitdaging bij op mijn art-tangle-clubje (link).

Toen mijn paradoxjes klaar waren wist ik dat ik, met het thema LENTE zeker bloempjes in één van de ringen moest tangelen.. het werd NZEPPEL.. dan langs de buitenkant een bolletjes-bloempjes-rand getangeld.. en tussendoor telkens naar mijn bloemblaadjes blijven kijken.. zou ik die vullen met bloemige patroontjes of toch maar inkleuren?.. uiteindelijk koos ik voor kleur.. heb de kleuren rood en blauw gemengd en zo zie je in halverwege de blaadjes een zweem van paars.. tot slot met blender erover heen gegaan maar achteraf heb ik hier gemengde gevoelens over.. de tint van de kleuren werd gewijzigd en de vraag is of ik het mooier vind zo.. vraagje voor de mandala"sterren" onder jullie: werken jullie al dan niet met een blender? wat zijn jullie ervaringen daarmee?..

Nu ja al bij al heel veel plezier gehad bij het tangelen en kleuren mengen!.. hop naar de lente! :D

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen