dinsdag 26 maart 2013

DIVA Uitdaging 111: MONO-MOOKA

(klik op de foto om te vergroten)
Bij de uitdaging van deze week is het de bedoeling te werken met het tangle-patroon MOOKA.
Hier een link naar de uitdaging.

Door de rondingen in het patroon besloot ik al snel dat het een MOOKA-MONO-ZENDALA zou worden :D.. tja.. spelen met woorden hé.. :D

Heel mijn tekenvlak gevuld met Mooka's in allerlei soorten (zwart viltstiftje 0,05 mm, UniPin).. maar zag alleen maar lijntjes.. dus er moest nog wat meer gebeuren.. schaduw? grijze/zwarte vlakjes hier en daar?.. bij Mooka zie ik altijd zeewier voor me.. dus ik koos voor mijn geliefde bolletjes in een blauwe kleur (Micron, 0,1 mm).. water.. luchtbelletjes die vrijkomen bij de fotosynthese.. heb met geweld moeten stoppen of ik hield alleen een cirkel vol blauwe bolletjes over haha.. in feite wil ik in de rondingen en bij de overlappingen ook wat potloodschaduw.. maar heb de potloden waarmee ik gewoonlijk schaduw maak hier niet bij me.. en misschien wordt het er alleen maar drukker door.. dus dit is het eindresultaat.. :D

Geen scanner hier.. dus heb een foto genomen.. achteraf ook eens inscannen en vergelijken wat wit/zwart/blauw betreft.. het papier zal wel witter ogen dan denk ik.. :D

12 opmerkingen:

  1. Mooi gemaakt Magda, ik vind het ook een leuk patroontje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is a beautiful jewel, love your blue pearls, so elegant!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi Magda, de blauwe accenten waarmee de ruimte in de mooka is gevuld maakt het erg speciaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk je hier weer te 'zien' Magda. Ik vind je Mooke heel mooi en bijzonder met dat blauw.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful! The blue really makes this one pop:)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Very pretty - the blue really catches the eye.

    BeantwoordenVerwijderen