donderdag 28 februari 2013

Mijn uitdaging 65: Waar blijft de lente?

Klik op de afbeelding om te vergroten
Gisteren nog even aan onze weekuitdaging "gewerkt".. ik begon met de twee "harten-strengen".. één enkele en één dubbele.. maar oh.. door mijn hoofd- en keelpijn bleef ik maar streepjes trekken.. hoe donker en somber.. daarna begon ik aan de bloembloembloempjes.. en centraal de mooie vlinder (link zie vorig berichtje).. maarrrrr het bleef somber en, als springlover, wilde ik toch echt wel de lente in beeld brengen.. dussss de vlinder werd blauw met een vleugje geel.. de bloempjes rood en geel.. ja alweer de hoofdkleuren!.. als ik het tangelwerkje nu vanop afstand bekijk dan lijkt het of mijn hartenstrengen een zwart kruis zetten over de lente.. maar dat zal ze niet lukken!.. als symbool daarvoor heb ik de vlinder, bloempjes en enkele rode hartjes laten ontsnappen uit de ketens!..

Ben nog aan het overwegen rondom mijn zendala een gele krans te plaatsen (= zonnestralen..)

En ja.. ze hebben voor volgende week droog en zonnig weer voorspeld en meer dan 10 graden.. jiepjiepjiepjauuuuwwwwwwwwwwwwwwww :D


Na een tip van Anja L. wat rode schaduw gegeven aan de hartjes-strengen.. het is minder somber.. wel veulll rood nu :D.. de grijze schaduw iets geel gemaakt.. en dat was het dan..
                                   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten