dinsdag 5 februari 2013

DIVA105 DANSK én TBO 43 FAVORIETEN


(Klik op de afbeelding om te vergroten)
Gisteren nogal een emotionele uitspatting toen ik het patroontje DANSK tangelde voor de diva dare 105 (link).. daarom vandaag rustig met mijn fijn stiftje van 0,05 het patroontje opnieuw gemaakt.. deze keer gebruikte ik de template van Erin (The Bright Owl) voor haar dare 43 (link).

De bedoeling was om je favoriete patroontjes te gebruiken.. patroontjes waar je je goed bij voelt.. dit heb ik ook gedaan, maar ook mijn favoriete technieken, bloemetjes, blaadjes, schaduw,.. toegepast..

Ik begon centraal met het DANSK-patroontje.. toen de zendala klaar was heb ik daar in feite een gewijzigd patroontje van gemaakt met wat schaduw en bolletjes erin.. ja mijn geliefde bolletjes moesten zeker hier en daar komen kijken..

Dan een gewijzigde vorm van FLEURETTE afwisselend met SANIBELLE.. voor de volgende rij koos ik een hartjespatroon HEARTSTRINGS afwisselend met PARADOX.. en tenslotte voor de buitenste rij nog wat PARADOXjes (want kon weer niet stoppen.. je kent dat wel zo'n onweerstaanbare drang.. :D..).. afwisselend met CADENT.. bij cadent ook hier en daar wat bolletjes erbij.. twee patroontjes-in-één is altijd mooi :D

Langs de buitenkant heb ik dan wat/de bloemetjes, blaadjes, randjes,.. getangeld waar ik veel van hou..  ook enkele lieveheersbeestjes en bijtjes..

Dan met mijn geliefde spectrum noir stiften de schaduw aangebracht (met een warme grijze tint)..

Door de lieveheersbeestjes dook natuurlijk de rode kleur op.. en al snel was ik rondom de zendala de natuur wat rood aan 't verven.. :D.. een soort rode (buiten)schaduw

Klaar! :D


12 opmerkingen:

  1. Wauw, wat een mooie deze.Wij hebben veel dezelfde favorieten!. Die dansk in de bloemblaadjes heeft wel erg mooi en speciaal uitgepakt hier. Net off ze dubbelgevouwen zijn met weer een kleine terugslag. Apart en mooi! Goed gelukt! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Magda, wat een mooie zendala. Ik vind vooral de buitenkant met het speelse effect erg mooi. Het lijken net allemaal tuintjes waar bloempjes uit de grond groeien. En ik ben het met Carmela eens. Je dansk in het midden is prachtig,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een plezier om naar te kijken, deze zendala.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow did dansk ever enhance the beauty of this lovely zendala!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This is beautiful, I love the intricate detail!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Like the tangles and the run embellishments around the outside. Great job.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I love the way you used dansk....your variations are lovely.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful and just the perfect hint of color.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. beautiful....love the detailing and the choice of tangles...

    BeantwoordenVerwijderen