maandag 4 februari 2013

DIVA DARE 105: DANSK

AGITATION...




Deze uitdaging (in feite "een vluggertje" met pen 0,1) gemaakt om wat zwartgallige gedachten te verdrijven.. het is min of meer gelukt maar de uitdaging werd donkerder en donkerder.. dus heb met veel moeite mijn pen opzij gelegd.. of heel de zendala zou één enkele zwarte vlek geworden zijn :D

Hier vind je info over de uitdaging én over een GIVE-AWAY (a tangle a day calendar)! link

Patroontje: Dansk van Margaret Bremner + variatie erop!

10 opmerkingen:

  1. Hee Magda, explosief................lijkt een bommetje, toch weer apart en heel het patroontje goed kunnen oefenen. hahhaa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zag ook meteen bommen toen ik je site opende. Misschien dat ze exploderen om die zwartgallige gedachten te verdrijven! Ik hoop het voor je.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fantastic use of dansk to create a beautiful zentangle! Fun to see it in all directions!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. These are great, I love the detail in them

    BeantwoordenVerwijderen
  5. They have similarity to Paizel. Depending on the direction they either remind me of hot air balloons or meteors.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. If I had to choose, it would be the second angle, which seems to be the most organic - did you draw it that way (with the leaves top right?). I hope you only drew it once and moved it round in your photo programme! Nice work, anyway.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Looks like the sun tumbling from the sky. Beautiful ZIA.

    BeantwoordenVerwijderen