zondag 20 januari 2013

ZENDALA DARE 41 THE BRIGHT OWL

De uitdaging van deze week is een mooie bloemen-template.. toverde onmiddellijk een lach rond mijn lippen.. heb hem wel in twee keer gemaakt omdat we gisterenavond bezoek kregen.. en dat werkte aanvankelijk even tegen.. maar hier is hij dan.. heb hem in drie stappen ingescand.. bij elke stap twijfelde ik of ik zou stoppen.. :D.. oordeel zelf!

Bloemenzendala (paars):

Bloemenzendala (paars en groen):
Bloemenzendala (paars, groen en rose als derde kleur + als schaduw)
Negatiefje:




Klik op de afbeeldingen om te vergroten!

Gebruikte patroontjes:
Flux (groen), Paradox (vierde en dus buitenste ring), Amaze (gewijzigd patroontje, derde ring), Shattuck (gewijzigd patroontje, tweede ring), Mumsy (eerste ring), Vitruvius (centrum).

Ik tangelde met de micronstiftjes paars en groen.. nog altijd problemen met hun krassend geluid!

8 opmerkingen:

  1. De 1 e is mooi, de 2 e beter en de derde maakt het helemaal af!😄Ook leuke patroontjes gebruikt. Soms maakt de kleur het net iets sprekender. Leuk geworden Magda. 😘

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nice line work in all of them. Like the look of the negative.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn je weer te zien hier Magda!
    Je hebt een mooie zendala gemaakt; ikzelf vind de twee het mooist. De tangles zijn goed gekozen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Magda ik ben het helemaal met Carmela eens, goed dat je door bent gegaan want het is telkens beter op geworden. Mooie kleurcombinatie en prachtige patroontjes. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind eigenlijk alle stappen van je zendala mooi. Heb eigenlijk geen voorkeur... Leuk dat je de stappen laat zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. The negative is quite neat. I really like your large leaves and what you've done using flux in them.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Your Zendala is awesome! Love the color variations on all of them.

    BeantwoordenVerwijderen