zaterdag 19 januari 2013

WEEKUITDAGING 59: SNEEUW / WINTER!

Ja dames.. we kunnen er niet meer naast kijken.. de wereld "kleurt" wit.. als thema voor deze week nemen we dus: SNEEUW of WINTER!

Diegenen die liever vrij tekenen/tangelen hoeven niet verder te lezen! 30.gif

-----
Wat de anderen betreft: hier de instructies:

In één van de laatste nieuwsbrieven van tanglepatterns.com stond  deze string.. ik vind het wel een uitdaging om die eens te gebruiken: link  naar string 35

Maarrrrrrrrrrr NIET binnen een vierkant... neen.. we nemen alleen deze string.. we tekenen hem in potlood en laten die potloodlijnen achteraf verdwijnen tussen de patroontjes.. dus niet met zwarte stift benadrukken! Je mag echter ook, als dat fijner aanvoelt, tangelen binnen een cirkel.. zo krijg je een zendala oftwel een sneeuwballll :D haha

En de patroontjes? wellllll... SNEEUW.. ik ga eens op zoek naar geschikte patroontjes, waarvan je er min. drie (onbekende voor jou!) moet gebruiken.. verder kan je zelf je fantasie laten werken hé!.. veel plezier! 95.gif

PATROONTJES:
CRYSTAL:  link, WIRLY BIRD: Link, TUFTID: Link , RAINDOTTY: Link 
QUILTZ: Link ONAMATO: LinkMUMSY: LinkJOY: Link HI-Cs: LinkHEPMEE: Link  FENGLE: LinkDUST BUNNY: Link  CO2: Link AHH: Link 


HIER KOMT MIJN CREATIE:
In feite is het mijn schuld dat het vandaag aan het sneeuwen is.. was vergeten mijn sneeuwkristallen-machine uit te zetten! :(

a. Zonder schaduw:


b. met schaduw:


Gebruikte patroontjes:
TUFTID: Link 
QUILTZ: Link ONAMATO: Link, JOY: Link HI-Cs: LinkHEPMEE: Link  DUST BUNNY: Link  CO2: Link AHH: Link  en nog zelf toegevoegd: "Flake" van Sandy (link).

Nadat ik Onamato had toegevoegd zag ik plots sneeuwballen verschijnen.. :D haha.. een sneeuwballenmachine.. alleen klinkt sneeuwkristallen-machine leuker!.. het werd dus een combimachine haha :D


Veulllll plezier!!!! 67.gif


---------------------

Heb je de uitdaging gemaakt en staat je tangeltje online? dan kan je hieronder naar je creatie linken! Dankjewel! :D

2 opmerkingen:

  1. http://carmela358.blogspot.nl/2013/01/atc-wu-59-sneeuw-kristallen.html

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had je link gisteren al bij Mister Linky geplaatst.. maar denk dat hij niet goed werkt als je geen betalend lid bent van Mr Linky.. en dat doe ik niet.. we kunnen inderdaad onze links beter bij de berichten plaatsen.. ik zal het wijzigen in mijn berichtjes!.. dankjewel voor de link Carmela!!!!

    BeantwoordenVerwijderen