zondag 13 januari 2013

WU 58: VERJAARDAGSKAART 2

(klikken op de afbeelding om te vergroten!)
Zoals in het vorige berichtje gezegd, moest ik nog een tweede verjaardagskaartje tangelen met de letter K.

Hier het kaartje zonder schaduw en zonder kleuren.. nog even over nadenken wat ik er precies mee ga doen.. eerst moet ik nog beslissen welke kaart naar Koen en welke naar Kathleen gaat.. deze lijkt me iets vrouwelijker?

Gebruikte patroontjes:
Pepper,ynix, squid, vitruvius, locar, tat, flux, poke root

Rondom de meeste patroontjes trok ik ook een soort "omtreklijn".. waardoor ze plots een totaal ander uitzicht kregen.. deze tip haalde ik uit het boekje "one zentangle a day" van Beckah Krahula.. een aanrader.. het eerste zentangle-boekje waar je echt lesjes/heel veel tips krijgt.. kopen dus! :D

Ik koos voor organische patroontjes (mooie naam hé haha) als voorbereiding voor de beginnersuitdaging van volgende week op mijn clubje (link) :D

Hieronder komt de afgewerkte kaart:
(wordt vervolgd)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen