maandag 21 januari 2013

MANDALACLUB_MN: Thema januari: SNEEUWKRISTAL

Op de Mandala-club van Margo en Nora  link hebben ze als thema voor januari: "Sneeuwkristal".. nog altijd een beetje in de ban van mijn sneeuwballenmachine besloot ik hier aan deel te nemen.. was toch al op zoek naar nieuwe uitdagingen.. om wat meer kleur te kunnen/leren gebruiken.. ik zag een mooie witte ijskristal, op een zwart tekenblad, creatie van Nora en dacht.. waarom niet even tangelen in het zwart op een wit tekenblad dan natuurlijk.. 

Dit was het resultaat.. 
ik gebruikte het patroontje Hi Cs..  link



Natuurlijk wilde ik nu ook een witte kristal en zie wat voor mooi negatiefje PSP ervan maakt! :D



Dit negatiefje even wat blauwer ge-PSPt.. :D



En dan natuurlijk mijn origineel wat meer kleur gegeven met een lichtblauw kleurpotlood.. ook even met een doezelaar overheen gegaan..



Natuurlijk ook even met PSP gespeeld.. en het negatiefje van het ingekleurd origineel blauw gekleurd :D



(klikken op de afbeeldingen om te vergroten!)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen