vrijdag 14 december 2012

WU54 LEAFLET-ZENDALA


(Klik op de afbeelding om te vergroten)



(Kanten negatiefje :D)


Ik lig hier zowat in een deuk.. net klaar met de weekuitdaging.. enne ontdek ik plots dat ik het verplichte Leafletpatroontje helemaal niet gebruikt heb.. haha.. er komt dus binnenkort nog een zendalaatje aan.. :D

De bedoeling was om een aantal patroontjes, al dan niet verzonnen, uit te proberen binnen de gebogen lijnen (meridianen) van een cirkel.. en zo uit te proberen hoe het patroontje "vervormd" wordt.. wel hier zijn ze...

Patroontjes:
Boven: van links naar rechts: Knightsbridge, Keeko en Cubine
Onder: van links naar rechts: Cadent, Paradox, W2 en zo-maar-wat :D


En hier dan, een dagje later, mijn leaflet-zendala:



Het negatiefje hiervan (groen > rood) is ook wel mooi! :D


Bij het tangelen van het leaflet-patroontje voelde ik wel dat ik nog geen vaste hand heb (wat de bladrand en de nerven betreft).. maarrrr wat schaduw verdoezelt veel :D

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen