woensdag 5 december 2012

WEEKUITDAGING 53: AURA-KNOT

Als uitdaging van deze week gaan we een zentangle maken met wit kleurpotlood of witte gelpen op zwart papier.

Als hoofdpatroon plaatsen we de Auraknot in de kijker.. teken dus een grote "ster" :D

Videootje: http://www.youtube.com/watch?v=PTdKlc6gXmI


De andere patroontjes mag je zelf kiezen/bepalen... :D

Hier zijn mijn tegeltjes:

Ik gebruikte hiervoor de zwarte tiles en het witte kleurpotlood / gelpen die ik gewonnen heb bij Erin (The Bright Owl). Het witte kleurpotlood is erg zacht en ik vermoed dat het in feite de bedoeling is om er schaduwen mee te maken. Ik heb het bij het maken van onderstaand tangeltje niet aangeslepen waardoor de lijnen al snel nogal dik worden. Soms ook wat bibberig want heb nog geen vaste hand na de operatie.


Voor het tweede tegeltje gebruikte ik de Sakura-gelpen.. duidelijk fijner maar soms weigert het wit even en moet ik weer over die lijn heen gaan wat storend werkt.. ik heb wel gemerkt dat het met een gelpen fijner werken is op die zachte tegeltjes dan met die krassende zwarte Sakura-viltstiftjes.. de gelpen glijdt makkelijker over het zachte karton.. :D


Negatiefje:

Plaatsen jullie hieronder een link naar deze weekuitdaging op jullie blog / picasa / photobucket,..? Dankjewel! :D

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen