woensdag 5 december 2012

DIVA DARE 98: KEENEES

Voor de uitdaging van de diva (link) moesten we deze keer het mooie patroontje Keenees (link) gebruiken..

(dit lukt me beter dan het trekken van lijntjes zoals bij bv. paradox, waarvoor mijn hand op dit ogenblik nog te onvast is.. maar elke dag voel ik me al een beetje beter.. :D..)

Voor de omtrek van mijn zendala gebruikte ik weer een CDtje.. daarin enkele kleinere cirkels.. en dan Keenees'en maar :D..


Een heel eenvoudig patroontje maar er lijken hier en daar wel bloempjes te ontstaan.. of kant..

Dit is het negatief:

En hier nog wat ingekleurd (met PSP weliswaar .. :D..)


Was leuk om te doen! Dankjewel Laura en Donna! :D

Opmerking:
Aheum.. heb een onweesrtaanbare drang om hier en daar een driehoekje in te kleuren.. wat denken jullie daarvan? :D.. moet denken aan bloemknoppen.. :)

9 opmerkingen:

  1. Outstanding pieces.
    love the circles within circles

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi gedaan. Fijn dat je weer wat kunt tanglen.
    Liefs, Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. A world of Keenees...glorious to behold!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn om te horen dat je weer wat kunt tanglen. Ik vind je keenees erg mooi geworden. De negatieven doen me denken aan het beeld wat je ziet als je door een microscoop kijkt. Geweldig. Door zoveel keenees bij elkaar te plaatsen lijkt het wel of ze overvloeien in bloemetjes. Prachtig. En ja de grotere Keenees lijken bij jou echt op bikini broekjes. Erg knap gedaan.

    Sterkte ermee en hoop weer snel wat van je te zien.

    Liefs Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lovely! This looks like one of these 3d pictures where if you stare at it and defocus your eyes, a hidden image will pop out at you! - Aliyaran

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Love, love, love the bubbly Keenees!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg mooi Magda! Fijn te horen dat het weer wat beter gaat.

    BeantwoordenVerwijderen