woensdag 7 november 2012

WU 48 GANESHA

Tweede creatie voor onze 48ste weekuitdaging (zie ook: link)

Al die kleine vlakjes nodigden me uit om het Paradox-patroontje te gebruiken.. in de cirkel intu├»tief getangeld.. rondom de paradoxjes bolletjes getangeld waardoor er plots een vierkant ontstond..  :D.. linksonder cadent (+variatie) en rechtsonder een eigen variatie op cadent.. in de olifant twee patroontjes: "double loop de loop" (lijkt ook op echoism) en ".." (dit patroon moet ik nog even opzoeken: die bibberlijntjes met puntjes eronder :D..).. tot slot bovenaan "hanging garden".. en neen.. ik ken al die namen niet van buiten.. heb ze even opgezocht in mijn patronenkaftje.. :D

4 opmerkingen:

  1. Heel mooi Magda. Leuk dat je het in kleur gedaan hebt,
    Liefs, Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thank you Magda, I shall publish on my blosg shortly.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Will you please let me have your e-mail id to enable me to send some important communication about Z-Ganesha. My id is dilip dot patel at gmail dot com.

    BeantwoordenVerwijderen