woensdag 7 november 2012

THE BRIGHT OWL DARE 30: FEEST / FEAST

Thanksgiving.. een belangrijk feest in Amerika.. daarom mochten we bij deze uitdaging alleen patroontjes gebruiken beginnend met de letters P.I.E... bij P veel keuze, bij de I en E heel wat minder.. ik was heel erg gestresst wegens de operatie die altijd dichterbij komt en dan nog tandperikelen.. kon dus best de ontspanning gebruiken die ik gewoonlijk bij het tangelen vind.. maaarrrrr door de verplichte patroontjes vloeide de stress niet helemaal weg.. ik gebruikte Paradox, Inapod, Embellisch en Pais.. de bloemetjes van Inapod even laten ontsnappen om het een feestelijker accent te geven..

Bij het tangelen gebruikte ik mijn geliefde paarse kleur.. benieuwd wat een negatief voor beeld geeft :D

Link naar Dare 30

7 opmerkingen:

  1. In mijn eerdere reactie stonden wat typefouten, dus maar even opnieuw:
    Toch, ondanks je lichamelijke perikelen, heel erg mooi geworden Magda. Ik zie dat jij rechts het totaal aantal pageviews hebt staan. Kun (wil) je mij zeggen hoe ik dat moet doen? Ik wil dat nl. ook graag en ben (nog hoop ik) niet erg bedreven in deze instellingen.
    Sterkte en succes! Je zult zien dat het allemaal best meevalt, ik maak me altijd mateloos druk om van alles en meestal was het zoals het oude spreekwoord zegt: "Een mens lijdt het meest door het lijden dat hij (zij!) vreest".

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dashboard > indeling > gadget toevoegen > aantal pageviews.. :D

      Verwijderen
  2. vind hem heel erg mooi vooral omdat hij paars is.
    de negatief is minder (vind ik )
    sterke hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt er weer een hele aparte van gemaakt, Ondanks de geringe keuze van de patroontjes met de letters I en E (. Had ik ook moeite mee) heb jij ook mooie en weer hele andere gebruikt.Mooi het midden en het eruit springen van die randen. Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I truly love the way you added tangles outside the template. Really innovative and creative. Lovely zendala.

    BeantwoordenVerwijderen