donderdag 8 november 2012

CELTIC CHALLENGE 12: BLOEMENKADER


Ik was van plan om bij de volgende challenges in de vakjes tussen de knoop de tangelen.. maar bij deze kader had ik niet veel keuze.. dus deed ik beide.. de knoop zelf is een patronen-merklap.. intuïtief getekend.. er zullen ook wel bestaande patroontjes bij zijn want die zitten ook in mijn hoofd hé.. bv paradox.. van paradox word ik altijd heel rustig.. al de bloemetjes in de knoop deden me zin krijgen in kleuren en nog meer bloemen.. dus centraal ook een bloem getekend.. en ingekleurd met paars en groen.. persoonlijk vind ik groen een mooiere contrastkleur bij paars dan geel.. zo.. uiteindelijk toch mezelf goed ontspannen alhoewel ik in deze uitdaging niet zoveel zin had! :D

Link naar de uitdaging.

4 opmerkingen:

  1. WOW. Very beautiful. I love the flower and the colours you have used.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi geworden. En paars is altijd goed ;)
    Liefs, Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hij is echt heel mooi!
    heb je paarse pennen ook in verschillende diktes?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tot voor kort kon ik de micronstiftjes nog online krijgen via een webwinkel in Nl maar nu zouden de kleuren beperkt worden tot rood, blauw, groen, zwart.. ik ben dus ook terug zoekende.. heb wel snel de laatste 13 paarse stiftjes gekocht toen ze een nieuwsbrief stuurden dat paars eruit ging :D

      Verwijderen