dinsdag 30 oktober 2012

WU 47: WILDE GRACHTKANT met lieveheersbeestje

Deze weekuitdaging plaatste ik vorige vrijdag op mijn art-tangle.club:

Judy West (link) plaatste op 23 oktober enkele nieuwe patroontjes op haar weblog :
Patroon Ladybug (lieveheersbeestje),
Patroon Deadwood (Sprokkelhout)
en Patroon Jagged Edge (Getande/puntige rand).

En gisteren kwam ik op pinterest deze tangle tegen: mooi in al zijn eenvoud!!!! link

Ik dacht voor deze weekuitdaging dus aan een bloemen-/plantentuin of een wilde grachtkant.. mét min. één lieveheersbeestje.

Opdracht:
- Bepaal zelf of je een zentangle, zendala of een vrije tangle zonder begrenzingen maakt.
- Bovenstaande patroontjes moet je min. éénmaal gebruiken.
- Verder kan je je keuze maken uit deze patronen-planten-weelde: link :D

(- Zoals vroeger afgesproken, mag je ook helemaal intuïtief tewerk gaan om een grachtkant te tekenen.. en dus al deze patroontjes negeren.. maaarrrrr vergeet dan geen lieveheersbeestje(s) te tekenen! )

Wat mijn creatie betreft:.. ik gebruikte weer een CD-rom als template.. rond het centraal cirkeltje wilde ik een deinende grachtkant tekenen.. grassen en wilde bloemen.. de buitenste potloodcirkel zou slechts als maat dienen om ongeveer in cirkelvorm te tangelen.. maar uiteindelijk werd het toch een zendala.. :D

Volgens Carmela is mijn voorgaande zendala helemaal geen grachtkant.. dussss.. hier versie 2 :D




Veel plezier!

Hieronder kan je de link naar je creatie plaatsen! Dankjewel! :D
(enne.. niet letten op de naam "envisioning beauty".. ik kan die naam niet aanpassen zonder betalend lid van Mister Linky te worden haha)


1 opmerking: