vrijdag 12 oktober 2012

WEEKUITDAGING 45: GOLVEN / FLOW

Elke week zet ik op mijn tangle-art-clubje (link) een weekuitdaging.. vanaf nu ga ik dit ook op mijn blog plaatsen :D..

Weekuitdaging 45: GOLVEN /FLOW

Dit thema spreekt wellicht tot je verbeelding.. golven, vloeien, stromen, op en neer.. je kan er alle kanten mee uit!.. om je al in gang te zetten vertrekken we van deze template (zie je de golven?) :D


Je mag zelf je patroontjes ontwerpen of bestaande patroontjes uitkiezen.. voor diegenen die graag wat ideetjes willen heb ik een aantal bestaande patroontjes uitgezocht: keuze uit: Mooka, Nipa, Organza, Cirquital,Tipple, Mura, Shattuck, Ennies, Agua,Stiritup, Onamato, Dust Bunny, Fricle, Riverstones,.. (de uitdaging is om minimaal één bestaand patroontje te gebruiken dat je nog niet kent)

Je kan deze patroontjes meestal vinden bij tanglepatterns.com (link)

En hier een link naar wat online-creaties! :D

't Is de eerste keer dat ik op mijn blog een link naar jullie creaties laat zetten. Zorg ervoor dat je naar de creatie zelf linkt en niet gewoon naar je blog.

Werkt deze link niet laat je dan even een berichtje achter? Dankjewel! :D.. Om uit te proberen heb ik mijn creatie als eerste link geplaatst! :D

(niet echt letten op de Engelse tekst want om die te wijzigen moet ik betalend lid worden van Mister Linky.. waaahahahaha :D.. ik zag het woord "beauty" en al onze creaties zijn toch beautiekes hé :D.. )

1 opmerking:

  1. Leuk dat je het hier nu ook plaatst. Als ik de tijd vind doe ik zeker mee.
    Liefs, Melanie

    BeantwoordenVerwijderen