woensdag 10 oktober 2012

WeekUitdaging 44: VRIJE KNOOP (poging 2)

Opdracht:
Teken een kronkelend touw of een vrije "knoop" zodanig dat er verschillende werkvlakjes ontstaan. Vul deze werkvlakjes op met je lievelingspatroontjes! Veel plezier!

Mijn tweede creatie: (voor de eerste creatie klik op deze link)

Waahhhhhh ik zit me hier nog te ergeren haha.. werken met ontspannen aandacht zeggen ze.. tja.. ik had een pracht van een knoop in potlood getekend.. neem ik een stiftje 0,1 en zet mijn eerste lijn.. waaaahhhhh een dopje 0,1 op een stiftje van 0,5.. sniksnif.. maar jullie kennen me.. ik ga door.. niks verscheuren.. van pure ergernis is op de ene plaats de knoop dik en op de andere weer dun.. ppff.. wat een ellende.. toch beginnen te tangelen in de tekenvlakjes.. en uiteindelijk de knoop zelf op het einde ingekleurd in drie tinten blauw.. valt het bibberig gedoe niet zo op.. .. of juist wel?


Maar hetgeen ik wou bereiken heb ik dan toch gedaan.. wou eens een echte knoop tonen.. in feite een dikke vette bibberknoop.. zo..

1 opmerking: